پایان ترم نزدیکه و موعد تکلیفا داره میرسه. یه پروپوزال باید بنویسم. یه تکلیف سخت مونده از درس اجتماعی که یه مرحلشو انجام دادم و مرحله دومش مونده. یه مقاله دارم باید ترجمه کنم بفرستم. یه تکلیف دیگه که استادش زیادی داره سخت گیری میکنه و تو فکرشم که بیخیالش بشم. چندتا خرده تکلیفم هست که الان یادم نمیادشون ولی میدونم هستن. یکی هم امروز اضافه شد که از ایناس که باید از خودت فیلم بگیری همزمان رو اسکرین کارتو انجام بدی توضیح بدی. 

آخر این هفته دوتا امتحان میان ترم مهمممم دارم و هنوز نخوندم. 

پرسشای کلاسی هم عقب موندم و جلسات آخری باید جبران کنم. 

یکم زیاد نیس برای ترم 3؟

این وسط تنها خوشحالیم تینه که مامان دو سه روز دیگه بر میگرده و حداقل بار خونه داری برداشته میشه. 

پ ن: دو روزه اینجا بارون میاد و کسی نیست باهاش زیر بارون تو خیابونای گلی و پر از چاله چوله قدم بزنیم.

پ ن: دقت کردم ماها ( دیلی رایترها) فصل امتحانات پرکار میشیم. :/