. جدیدا بیشتر نیاز دارم که فعل وانفعالاتم رو برای کسی توضیح ندم. بیشتر نیاز دارم که بعد از انجام هر کاری بگم" just did it " 

. روز غمگینی که گذشت تمام حس ها نادیده گرفته شد و برعکس همیشه به شکلی کلاسیک خود را به کوچه علی چپ زدیم که انگار نه خانی آمده نه خانی رفته، لاک زدیم، آرایش کردیم و مهمانی رفتیم. اما حقیقتا توقع نداشتیم این وقت شب خفتمان کنند. حس ها را میگویم. حالا میفهمیم چرا پولدارها وشکست عشقی خورده ها که روزها خوب و سرحال میبینم و شب ها داغانند دلیلش چیست. این را هم در فیلم ها دیده ایم. بالاخره پشت کوه ها هم کمی سوشال مدیا پیدا میشود. خلاصه که در‌پشت کوه ها گیر افتاده ایم. آیا کسی هست صدای ناله هامان را بشنود؟ 

. به آهنگ نیاز دارم و یه منبع که بتونم به انتخاب هاش اطمینان کنم. در نتیجه به کسی نیاز دارم که برام آهنگ جور کنه. یک کس مطمئن.

. و در آخر:

«من خود بلای خویشم، از خود کجا گریزم؟»

- امیرخسرو دهلوی.