کم کم دارم به این نتیجه میرسم که این حالات من یه مشکله و باید با کسی درمیون بزارم و به فکر راه حل باشم. 

این حالات که وقتی کتابی فیلمی داستانی یا حتی اتفاقی آدم جدیدی یا مکان جدیدی یا اصلا هر چیزی میبینم تا یه مدت بعدش تو خواب و بیداری باهامه . 

این حرفی که میزنم خیلی بیشتر از ایناست. 

مثلا دو روزه فیلم قورباغه رو میبینم با اینکه نوشتن اولش واسه ۱۸ سال به پایین خوب نیست و خشونت داره و من ۱۹ سالمه اصلا و ابدا به نظرم خشونت نداره و من فیلمای بدتر از اینو با سن کمتر هم دیدم اما از همون روز اول تا الان همش خوابشو میبینم و بیدار میشم اولین اسمی که میاد تو مخم نوری و داستان اون انگشت و اتفاقات فیلمه و چند لحظه اول که بیدار شدم اون داستان و واقعی حس میکنم و به فکر ادامش میوفتم. 

یا همین کتاب بلندی های بادگیر که چند شبه یک ساعت قبل خواب که منتظرم پمادی که به بدنم میزنم خشک بشه میخونمش و خودمو باهاش سرگرم میکنم حتی خواب این کتاب و داستان هم میبینم و درگیرش شدم با اینکه چند تا پست قبل گفتم که خیلی ازش خوشم نیومد. 

چند هفته پیش هم با کتاب دزیره این داستان و داشتم . 

با فیلم ترکی هایی هم که دنبال میکنم همینطور :/

باباااا یواااش :/